Každý, kto uvažuje o vlastnom webe, by sa mal riadiť základným pravidlom. Web stránka je akoby zrkadlom Vašej firmy, Vás samotných, a teda rozhodne nepodceňujte to, ako vyzerá či kto Vám ju zriadi.
Dobrý web – aký by mal byť?
Či chceme, či nie, čoraz viac žijeme, nakupujeme, komunikujeme online, a teda aj prostredníctvom dobrých webov či eshopov. Preto je profesionálna tvorba web stránok disciplína, ktorej by sa mali venovať skutoční odborníci. Našťastie tomu tak aj je, len si musíte zo širokej ponuky tvorcov webov vybrať správne.
A čo teda robí dobrý web dobrým? Predovšetkým dôveryhodnosť, funkčnosť a v neposlednom rade zaujímavý dizajn. V podstate to funguje nasledovne: Čím viac o Vašich produktoch či službách prezradíte, tým dôveryhodnejšie pôsobíte a rastie Vaša kredibilita u klientov. Okrem toho získavate aj viac kľúčových slov, ktoré taktiež výrazne napomáhajú pri umiestnení Vášho webu na poprednejšie miesta vo vyhľadávači.
SEO optimalizácia web stránok
Čo je to toľko zmieňovaná SEO optimalizácia web stránky? Je to veľmi účinný nástroj pre vyhľadávače, ktorý správnou kombináciou technických nastavení v kóde web stránky a obsahu, ktorý je zobrazovaný priamo na stránke docieli zvýšenie návštevnosti webu a tiež jeho lepšiu „vyhľadateľnosť“ vrámci internetu.
Čo je ešte pri zriaďovaní webu dôležité?
Je toho ešte dosť a vie to každý dobrý programátor, na ktorého sa je v danej situácii asi najlepšie obrátiť. Predsa len, bežný človek, ktorý “len” rád píše či túži niečo predávať, nemá ani tušenia o pojmoch ako ppc google adwords či optimalizácia web stránok.
Majte na pamäti, že pri webe, obzvlášť novom, je najdôležitejšie „byť videný“. Web stránka by mala byť teda navrhnutá tak, aby ste v čitateľoch či potenciálnych zákazníkoch vyvolali chuť a záujem o komunikáciu s Vami.